هنوزهم به یاد دیروزمانم


سوگل هستم !

امروز آمده و هنوز به یاد دیروزم، بی تاب و بی قرارlم...
هنوز دارم به عشقت میسوزم.
دیروز رفته و دلم کجای کار است...نمیدانم دلت هنوز به یاد دل من است
میسوزم و میسازم و گله ای ندارم از این لحظه ها،این تقدیر من است ...
با همین حال و روزم هدر رفت تمام سالها...
میدانم فردا می آید و من مثل امروزم ،مثل امروز که در حسرت دیروز نشسته بودم
مثل دیروز که عاشقت شده بودم ...
عاشق شده بودم و از این روزها بی خبر بودم ...
نمیدانستم تو میروی ، چقدر من خوش خیال بودم...


نظرات شما عزیزان:

taraneh
ساعت1:06---7 آذر 1391
تنها جان چرا افسردگی شدید گرفتی. دلم گرفت. یا اشک ریختی یا تنها بوی دنیا دو روزه وللش........

سپیده
ساعت13:17---6 آذر 1391
دوست خوبم ممنونم خیلی قشنگ بود

تنهای شیطون
ساعت22:16---5 آذر 1391
عسیسم مطلب باحالی بید ااااااااافرین گلم وبت خیلی جالبه ها دمت اب جوش

پیش منم ویا گلم

امیدوارم همیشه خنده رو دل و لبات باشه
پاسخ:ممنونم دوست عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:,ساعت 18:45 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com